Chci se objednat

Prostřednictvím aplikace rezervační systém, který pro Vás připravilo město Uherské Hradiště, se můžete objednat na úřad v termínu a čase, který Vám vyhovuje.

Jak si rezervovat termín a čas:

Objednávku začnete výběrem příslušné agendy, podle toho, co si potřebujete vyřídit.

  • prostřednictvím kalendáře si vyberete termín, který je nabídnut k rezervaci,
  • jedna objednávka platí pouze pro jeden úkon (jedno vozidlo atd.),
  • v objednávkovém formuláři vyplňte potřebné údaje,
  • po korektní rezervaci se Vám zobrazí informace, kde bude uvedeno datum, hodina a pracovník, ke kterému byla provedena rezervace,
  • tyto informace si zapamatujte, zapište či vytiskněte a dostavte se v daný termín na příslušné pracoviště,
  • pro podrobné informace kontaktujte příslušného pracovníka/ci.

Prostřednictvím aplikace se budete moci objednat k vyřízení žádosti týkající se agend cestovních dokladů, evidence vozidel, evidence řidičů a na oddělení registrace Živnostenského odboru.

Zájemci o rezervaci, kteří nemají přístup k internetu, mohou rezervaci provést prostřednictvím pracovníků na podatelně (Masarykovo nám. 19). Pracovníci rezervaci provedou jeho jménem, nabídnou mu vhodný volný termín a po korektní rezervaci mu předají potřebné informace a kontaktní údaje, kam se dostavit k vyřízení.