Uherské Hradiště otevírá turistickou sezónu novým propagačním spotem

Uherské Hradiště otevírá turistickou sezónu novým propagačním spotem

Uherské Hradiště – Srdce Slovácka je připraveno otevřít svým návštěvníkům náruč dokořán a nabídnout jim vše, po čem touží. Takový je vzkaz turistům v novém propagačním spotu, se kterým přichází město Uherské Hradiště. Na příběhu láskyplného setkání dvou mladých lidí představuje videospot mnoho míst ve městě, vystihuje ale také netradiční zážitky a pohostinnou i srdečnou atmosféru Slovácka.

Po dvou turistických sezónách, které značně ovlivnila celosvětová pandemie koronaviru, nyní přichází Uherské Hradiště se spotem, který má nalákat do Srdce Slovácka turisty z České republiky i ze zahraničí. Cílem spotu je ukázat, že Uherské Hradiště je skvělou destinací k trávení dovolené a efektivnímu využití volného času, který je možno prožít mnoha různými způsoby. „Uherské Hradiště je připraveno otevřít svým návštěvníkům náruč dokořán. Mohou se nechat  okouzlit městem s malebnými památkami, ochutnat místní gastronomické speciality, lahodné víno z našich vinic, místní slivovici, výborné Jarošovské pivo, užít si projížďky na kole nebo plavbu lodí po Moravě a Baťově kanálu. Ať už navštíví jakýkoliv z folklorních festivalů, jarmarků, akcí ve městě, některé z památek, vinných sklepů nebo přijedou třeba na Letní filmovou školu, vždy si odnesou nezapomenutelné zážitky,“ popisuje starosta města, Stanislav Blaha.

Z pohledu cestovního ruchu patří Uherské Hradiště k oblíbeným místům letní dovolené. Příjemná atmosféra města, srdečnost místních obyvatel, klima jihovýchodní Moravy a spousta možností vyžití jsou skvělým předpokladem pro to, aby se zde turisté cítili skvěle a rádi se sem vraceli. „Lidé ze vzdálenějších koutů České republiky mnohdy ani pořádně neznají Uherské Hradiště, které je pro ně především maloměstem na okraji republiky. Netuší, že Uherské Hradiště je místem, které stojí za to navštívit, a že zde mohou trávit aktivní dovolenou. A to chceme změnit,“ popisuje důvody vzniku spotu starosta Blaha a pokračuje: „Ve spotu jsme chtěli ukázat, jaké Uherské Hradiště opravdu je. Máme tu skvělou tradiční i moderní gastronomii, můžeme nabídnout výborná vína, sportovní vyžití, ale i bohatou kulturu. Jsme pyšní na svůj folklor či řemesla, a tradice se u nás prolínají na každém kroku s moderním pojetím života.“

Za filmovým zpracováním spotu stojí režisér a kameraman Jaromír Šallé, který se již v minulosti podílel na mnoha aktivitách v regionu, ať již v souvislosti s propagací tradičních řemesel, gastronomie, vinařství či různých míst Slovácka. „Dva zamilovaní se potkají a užívají si společné chvíle - naprosto banální příběh, který by jinde vypadal jako klišé, ale v Uherském Hradišti má doslova nadlidský rozměr. Může za to samotné město a hlavně lidé v něm. Když se tady na vás dívka směje, tak se směje od srdce, když vám tetička dává koláč, tak ho pekla s láskou a když vám večer hraje muzika, tak chce, aby vám víno chutnalo a tančilo se. Našli jsme vynikající herce a podařilo se mi dát dohromady fantastický štáb, se kterým byla každý den na place taková radost a legrace, že to prorostlo přes objektivy a střižnu až do samotného spotu. Vždyť to musíte cítit taky!“ říká Jaromír Šallé.

Spot filmaři natočili v létě 2021 a během následujících měsíců byl pak dopracován tak, aby byl připraven pro novou turistickou sezónu. „K vidění bude nejen na sociálních sítích, ale k dispozici ho dostanou především poskytovatelé služeb v oblasti cestovního ruchu v Uherském Hradišti. Právě sektor cestovního ruchu byl v uplynulém koronavirovém období jedním z nejpostiženějších a i toto je jedna z cest, jak chceme tomuto odvětví v našem městě pomoci,“ doplnil Blaha.

O oblíbenosti města turisty svědčí stoupající návštěvnost turistických cílů zejména v době před pandemií i statistiky ubytovacích zařízení, které i za omezených podmínek v loňském roce dosáhly v meziročním srovnání ostatních destinací v České republice skvělých výsledků. Cestovní ruch jako sektor zaměstnává 2,5 % obyvatel České republiky a významně se podílí na HDP, dle odborných studií 3,5 %. Investice do podpory cestovního ruchu se tak může pozitivně projevit jak na zaměstnanosti, tak i na ekonomickém výkonu celého města.

Nový spot je dostupný zde: 

Zveřejněno dne: 1. květen 2022. Aktualizováno: 11. březen 2024