Oddělení spisové služby

Popis činností

  • vykonává metodický dohled, uživatelskou podporu a školení pro spisovou službu úřadu,
  • zajišťuje provoz podatelny – příjem, vypravení a odeslání pošty, a to v listinné i elektronické podobě,
  • spravuje centrální spisovnu včetně všech souvisejících činností a zajišťuje skartační řízení,
  • zajišťuje provoz informací městského úřadu, obsluhu telefonní ústředny a další činnost pracoviště informací,
  • zajišťuje činnosti kontaktního místa veřejné správy – CzechPOINT a provádí vidimaci a legalizaci,
  • vykonává agendu ztrát a nálezů,
  • zajišťuje digitalizaci dokumentů a smluv,
  • uveřejňuje oznámení o zásilkách pro osoby s úřední adresou v sídle ohlašovny,
  • vykonává funkci editora registru práv a povinností a lokálního administrátora Seznamu OVM,
  • získává informace týkající se agendy základních registrů a datových schránek,
  • provádí správu mobilních telefonních služeb a mobilních telefonů,
  • zajišťuje agendu spojenou se správou elektronických certifikátů,
  • eviduje pořízení majetku ve stanoveném rozsahu včetně tisku inventárních štítků,
  • objednává kancelářské potřeby s výjimkou výpočetní, komunikační a reprografické techniky,
  • zajišťuje nákup odborných publikací a předplatného periodik pro potřeby úřadu,
  • spravuje informace o městském úřadu na portálu veřejné správy a povinně zveřejňované informace na portálu města,
  • administruje veřejné zakázky malého rozsahu v rámci odboru.

Kontakty na odpovědnou osobu

Odbor organizační správy a informatiky
Oddělení spisové služby
Masarykovo nám. 19
686 01 Uherské Hradiště
Odpovědná osoba

Jindřich Stašek

T: 572 525 135
M: 776 894 807
E: Jindrich.Stasek@mesto-uh_cz

Czech POINT