Poskytnutí údajů z informačního systému obyvatel vlastníkovi objektu

Popis životní situace

Možnost zjištění údajů o trvalé hlášených osobách na uvedené adrese. 

Týká se vás to, pokud (v jakém případě ve věci jednat):

Jste vlastník objektu v Uherském Hradišti a částech Mařatice, Jarošov, Rybárny, Vésky, Sady, Míkovice a žádáte o poskytnutí seznamu občanů, kteří mají k objektu veden údaj o adrese místa trvalého pobytu.

Jaký má životní situace benefit (výstup, výsledek):

Přehled o seznamu občanů, kteří mají uvedenu adresu trvalého pobytu v příslušné nemovitosti.

Kdy životní situaci řešit:

Pokud máte zájem získat aktuální informaci o občanech, kteří mají v informačním systému vedenou adresu místa trvalého pobytu v objektu, kterého jste vlastníkem

Kontaktní osoba:

Způsob vyřízení:

1. Elektronicky - datová schránka

Co potřebujete, pokud službu řešíte:
Žádost o poskytnutí údaje z Agendového informačního systému evidence obyvatel  lze podat prostřednictvím datové schránky fyzické osoby.

Kde a jak službu řešit elektronicky:
Zaslání žádosti do datové schránky města Uherské Hradiště.

2. Osobně nebo poštou

Co potřebujete, pokud službu řešíte:
Předložit písemnou žádost. Žádost v listinné podobě musí obsahovat úředně ověřený podpis vlastníka nemovitosti; to neplatí v případě, kdy občan podepíše žádost před zaměstnancem ohlašovny.
Žadatel v případě osobního podání žádosti prokáže totožnost občanským průkazem, popřípadě cestovním dokladem.

Kde a jak službu řešit osobně:
Městský úřad Uherské Hradiště
Odbor dopravních a správních agend
Oddělení matrik, evidence obyvatel a osobních dokladů
Protzkarova 33, Uherské Hradiště
Úřední a pokladní hodiny

Kolik budete platit:

Správní poplatek je stanoven 30 Kč za první stranu a 10 Kč za každou další i započatou stránku.

Legislativa:

Popis byl naposledy aktualizován:

28.03.2024