Popis činností
- vykonává metodický dohled, uživatelskou podporu a školení pro spisovou službu úřadu,
- zajišťuje provoz centrální podatelny – příjem a vypravení
a odeslánípošty, a to v listinné i elektronické podobě, - spravuje centrální spisovnu a zajišťuje skartační řízení,
- zajišťuje provoz pracoviště informací úřadu, obsluhu telefonní ústředny a další činnosti pracoviště informací,
- zajišťuje činnosti kontaktního místa veřejné správy – CzechPOINT a provádí vidimaci a legalizaci,
- vykonává agendu ztrát a nálezů,
- zajišťuje digitalizaci dokumentů a smluv,
- uveřejňuje oznámení o zásilkách pro osoby s úřední adresou v sídle ohlašovny,
- vykonává funkci editora registru práv a povinností a lokálního administrátora Jednotného identitního prostoru, datových schránek a eDokladů,
- provádí správu mobilních telefonních služeb a mobilních telefonů, včetně nákupu,
- zajišťuje správu elektronických certifikátů,
- eviduje pořízení majetku ve stanoveném rozsahu včetně tisku inventárních štítků a podílí se na inventarizaci majetku města,
- objednává kancelářské potřeby pro jednotlivé odbory úřadu
, - zajišťuje nákup odborných publikací a předplatného periodik pro potřeby úřadu,
- spravuje informace o městském úřadu na portálu veřejné správy a povinně zveřejňované informace na portálu města,
- vydává parkovací karty pro osoby se zdravotním postižením,
- vydává povolení k parkování před hlavní budovou úřadu,
- zajišťuje tisk vizitek členů vedení města a zaměstnanců města, aktualizaci a tisk cedulek s obsazením kanceláří, jmenovek na stůl, a dále vystavení služebních průkazů zaměstnanců města,
- eviduje razítka používaná na úřadě a zajišťuje jejich obnovu a pořízení,
- provádí administraci aplikace Zlepši své město,
- zajišťuje tvorbu a úpravy PDF formulářů úřadu.