Na základě usnesení vlády budou úřední hodiny Městského úřadu Uherské Hradiště pro veřejnost ve dnech PONDĚLÍ a STŘEDA v časech
8:00 - 11:00 hodin
15:00 - 17:00 hodin
V neúřední dny (ÚT, ČT, PÁ) bude přístup na úřad umožněn VÝHRADNĚ na základě předchozího telefonického nebo e-mailového objednání či po rezervaci občana v rezervačním systému úřadu (https://rezervace.mesto-uh.cz/office/1). Kontakty na jednotlivé zaměstnance úřadu jsou dostupné na www.mesto-uh.cz.
Vstup do úřadu bude v neúřední dny na všech pracovištích uzavřen. Předem objednaného či zarezervovaného občana k vyřízení neodkladné záležitosti ve stanovenou dobu osobně převezme u vstupu pověřený zaměstnanec konkrétního odboru.
Pro podání dokumentů využívejte pracoviště podatelny úřadu, v některých případech je možné předávat (přijímat) dokumenty i při přímém styku se zaměstnancem úřadu (např. při předání osobních či cestovních dokladů, řidičských průkazů apod.).
Písemnosti určené pro odbory a útvary Městského úřadu Uherské Hradiště je možné v neúřední dny předat na služebně Městské policie na ulici Hradební.
Žádáme občany, aby úřad navštěvovali pouze ve vymezených hodinách a při neodkladných záležitostech. Doporučujeme upřednostnit telefonickou, e-mailovou či písemnou komunikaci.
Městský úřad nabízí občanům i možnost online komunikace prostřednictvím Portálu občana, který můžete využití pro kontakt s úřadem bez
nutnosti osobní návštěvy.
Více informací o Portálu občana se dočtete v článku Online komunikace s úřadem
prostřednictvím Portálu občana.
PŘÍSTUP NA ÚŘAD JE MOŽNÝ POUZE S POUŽITÍM ROUŠKY NEBO JINÉHO VHODNÉHO PROSTŘEDKU K ZAKRYTÍ DÝCHACÍCH CEST. ŽÁDÁME OBČANY O POUŽITÍ DESINFEKČNÍHO PROSTŘEDKU, KTERÝ JE INSTALOVÁN U VŠECH VSTUPŮ NA ÚŘAD.
Omezení provozu Městského úřadu Uherské Hradiště se týká všech pracovišť městského úřadu včetně Městské policie Uherské Hradiště.
-JP-