4. Základní informace k životní situaci
Finanční prostředky jsou určeny k podpoře neziskových organizací vyvíjejících veřejně prospěšnou činnost v prevenci sociálně patologických jevů a při poskytování sociálních a navazujících služeb na území města Uherské Hradiště.
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat
Odbor sociálních služeb.
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Žadatel musí mít jednu z forem uvedených ve vyhlášeném výběrovém řízení a vykonávat svoji činnost na území města
Uherské Hradiště.
Pro podání žádosti musí být použit předepsaný tiskopis a jeho povinné přílohy.
Žádost musí být podána nejpozději do 30.06. nebo 30.11. příslušného kalendářního roku.
Všechny potřebné informace a tiskopis žádosti je zveřejňován s předstihem na oficiálních internetových stránkách města
www.mesto-uh.cz.
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
Žádost (na příslušném tiskopisu včetně povinných příloh) se podává v písemné podobě nejpozději do výše uvedeného data buďto osobně na Odboru sociálních služeb, odloučené pracoviště: Protzkarova 33, Uherské Hradiště nebo poštou na adresu Městský úřad Uherské Hradiště, Odbor sociálních služeb, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Uherské Hradiště
Masarykovo nám. 19
686 01 Uherské Hradiště
odloučené pracoviště: Protzkarova 33
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Městský úřad Uherské Hradiště
odbor sociálních služeb
oddělení plánování sociálních služeb
Protzkarova 33, Uherské Hradiště (4. podlaží, kancelář 430)
Bc. Taťána Pukovcová - vedoucí oddělení plánování sociálních služeb, tajemnice fondu
telefon: 572 525 780, e-mail: tatana.pukovcova@mesto-uhcz
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Pro podání žádosti je nutná řádně vyplněná žádost na příslušném tiskopise a povinné přílohy (čestné prohlášení, že žadatel nemá žádné dluhy Městu Uherské Hradiště, ověřená kopie zřizovací listiny, případně evidenční list organizační jednotky, ověřená kopie registrace poskytovaných sociálních služeb).
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Žádost o poskytnutí dotace z Fondu sociální pomoci a prevence města Uherské Hradiště. Formulář žádosti je k dispozici na příslušném oddělení nebo ke stažení v sekci formuláře.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Na přidělení dotace není právní nárok. Vyřízení je podmíněno schválením Radou města Uherské Hradiště, popř. Zastupitelstvem města Uherské Hradiště.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
16. Elektronická služba, kterou lze využívat
Žádost o dotaci nelze vyřídit elektronicky.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích , § 35
odst. (2), § 84 písm. c), ve znění pozdějších předpisů.
Pravidla pro poskytování dotací z Fondu sociální pomoci a prevence města Uherské Hradiště.
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Žádné – přidělování dotací není zákonnou povinností poskytovatele.
21. Nejčastější dotazy
22. Další informace
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Odbor sociálních služeb, Městský úřad Uherské Hradiště
26. Kontaktní osoba
Mgr. Petra Karlíková, telefon: 572 525 750, e-mail: petra.karlikova@mesto-uhcz
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
31.12.2011
28. Popis byl naposledy aktualizován
09.09.2015