Parkovací karty na rok 2025 se vydávají od 02. 12. 2024
Žádost o parkovací kartu můžete podat elektronicky datovou schránkou (ef2b3c5), e-mailem epodatelna [at] mesto-uh [dot] cz (epodatelna[at]mesto-uh[dot]cz), zaslat poštou nebo předat osobně v úřední hodiny na podatelně úřadu nebo na odboru správy majetku města, oddělení správy komunikací, zeleně a ostatního majetku.
Na základě žádosti bude žadateli upřesněn termín osobního převzetí připravené parkovací karty. Žadatel bude kontaktován e-mailem nebo telefonicky a před předáním parkovací karty vyzván k doložení potřebných dokladů a dokumentů dle pravidel pro vydání parkovací karty (platí i v případě, že žadateli byla vydána karta již v předcházejícím období) a uhrazení ceny v souladu s platným „Ceníkem za stání silničních motorových vozidel na místních komunikacích v Uherském Hradišti“.
Výdejní místo:
Prosíme pozor! Nově je výdejní místo (kancelář pro výdej parkovacích karet) v 1.NP hlavní budovy Městského úřadu Uherské Hradiště, Masarykovo nám. 19 (na stejné chodbě jako Podatelna/Informace, Pokladna a další). Číslo dveří: 123
Odbor správy majetku města Městského úřadu Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště
Kontaktní osoba:
Chrástková Jana, tel.: 572 525 555, mobil 731 690 008, e-mail: jana [dot] chrastkova [at] mesto-uh [dot] cz (jana[dot]chrastkova[at]mesto-uh[dot]cz)