Výdej parkovacích karet na rok 2025

Výdej parkovacích karet na rok 2025

Vážení občané, informujeme vás o výdeji parkovacích karet na rok 2025.

Parkovací karty na rok 2025 se vydávají od 02. 12. 2024

Žádost o parkovací kartu můžete podat elektronicky datovou schránkou  (ef2b3c5), e-mailem epodatelna [at] mesto-uh [dot] cz (epodatelna[at]mesto-uh[dot]cz), zaslat poštou nebo předat osobně v úřední hodiny na podatelně úřadu nebo na odboru správy majetku města, oddělení správy komunikací, zeleně a ostatního majetku.

Na základě žádosti bude žadateli upřesněn termín osobního převzetí připravené parkovací karty. Žadatel bude kontaktován e-mailem nebo telefonicky a před předáním  parkovací karty vyzván k doložení potřebných dokladů a dokumentů dle pravidel pro vydání parkovací karty  (platí i v případě, že žadateli byla vydána karta již v předcházejícím období) a uhrazení ceny v souladu s platným „Ceníkem za stání silničních motorových vozidel na místních komunikacích v Uherském Hradišti“.

Výdejní místo:

Prosíme pozor! Nově je výdejní místo (kancelář pro výdej parkovacích karet) v 1.NP hlavní budovy Městského úřadu Uherské Hradiště, Masarykovo nám. 19 (na stejné chodbě jako Podatelna/Informace, Pokladna a další). Číslo dveří: 123

Odbor správy majetku města Městského úřadu Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště

Kontaktní osoba:

Chrástková Jana, tel.: 572 525 555, mobil 731 690 008, e-mail: jana [dot] chrastkova [at] mesto-uh [dot] cz (jana[dot]chrastkova[at]mesto-uh[dot]cz)

 

 

Zveřejněno dne: 27. listopad 2024. Aktualizováno: 28. listopad 2024

Kontakty na odpovědnou osobu

Odbor správy majetku města

Oddělení správy majetku

Masarykovo nám. 19
686 01 Uherské Hradiště

Odpovědná osoba

Jana Chrástková

T: 572 525 555
M: 731 690 008