Provoz Městského úřadu Uherské Hradiště v době nouzového stavu

IMG_2813.JPG Vážení občané, od 20. 4. 2020 se mění provoz na všech pracovištích městského úřadu a dochází k úpravě hodin pro veřejnost.

Úřední hodiny pro veřejnost jsou od 20. 4. 2020 stanoveny takto:

  • V budovách úřadu na Masarykově náměstí a na ulici Protzkarova jsou úřední hodiny v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin.

  • V úterý, ve čtvrtek a v pátek jsou budovy úřadu zpřístupněny pouze po telefonické či emailové domluvě.

  • V budově úřadu na ulici Protzkarova se na oddělení matrik evidence obyvatel a cestovních dokladů klient objedná pouze na základě předchozí internetové rezervace - https://www.mesto-uh.cz/chci-se-objednat.

  • V budově na ulici Revoluční na oddělení registru řidičů a vozidel jsou úřední hodinyv pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin a v pátek od 8 do 12 hodin, a to pouze na základě předchozí internetové rezervace - https://www.mesto-uh.cz/chci-se-objednat.

 

Žádáme občany, aby na úřad vstupovali zásadně s ochrannými prostředky dýchacích cest a na úřadě dbali veškerých hygienických opatření.

I nadále je preferován telefonický a písemný styk s úřadem. Prosíme, abyste se na úřad dostavili, pokud možno, jen v případech, že je Vaše osobní přítomnost nutná či žádoucí.  

V případě potřeby kontaktujte podatelnu na čísle 572 525 111, která Vám sdělí podrobnější informace. 

 

Děkujeme za pochopení.