Město Uherské Hradiště má ambici zařadit se do seznamu sídel s vysokou turistickou atraktivitou, proto Útvar městského architekta (ÚMA), ve spolupráci s orgánem státní památkové péče, vypracoval přehlednou metodiku umisťování reklamních a informačních zařízení na území Městské památkové zóny (MPZ) a jejího ochranného pásma (OP), která má napomáhat občanům k orientaci v udržitelném reklamním prostředí a částečně narovnávat podmínky podnikatelského prostředí.
Domy nejsou plakátovací plochy, proto vznikl projekt „Méně je více“, který je založen na dialogu s občany a má za cíl zkulturnit a vyčistit parter města Uherské Hradiště. Jsme otevřeni jakýmkoli podnětům a připomínkám a rádi s Vámi o problematice popovídáme….
Jakékoli Vaše dotazy k reklamám můžete směřovat rovněž na adresu reklamy@mesto-uhcz.
Ing. arch. Martina Radochová a Libuše Hradilová, Útvar městského architekta
Reklamy - manuál, soubor typu pdf, (3,31
MB)
Otevřený dopis
12.10.2017 Útvar městského architekta obdržel dopis od Ing. arch. Karla Dokoupila, autora obchodního domu Delta. Níže jej dáváme k náhlednutí v doslovném přepise...
Celý článek 13. říjen 2017 , aktualizováno 25. červen 2018
Moc děkujeme
Dne 20. září 2017 se konal v malém sále Klubu kultury workshop na téma reklamní kultury ve městě Uherské Hradiště.
Celý článek 10. říjen 2017 , aktualizováno 25. červen 2018
Workshop k reklamám
Na září roku 2017 se město rozhodlo uspořádat workshop na téma reklamní smog ve veřejném prostoru. Půjde o dialog s odbornou i laickou veřejností, jehož výsledkem by mělo být zmapování současné situace a nalezení vhodného kompromisu, který povede ke zvýšení efektivity informačních sdělení a zlepšení kulturní úrovně městského parteru.
Celý článek 17. srpen 2017 , aktualizováno 25. červen 2018