Výdej parkovacích karet na rok 2021

parkoviště.jpg Vážení občané, parkovací karty se budou vydávat od data 1. 12. 2020 na městském úřadě v úřední hodiny, které budou platné k aktuálnímu datu. Případné omezení provozu městského úřadu z důvodu mimořádných opatření vlády je zveřejňováno na webových stránkách města.

Předpokládané úřední hodiny:

Pondělí a středa: 08.00 – 11.00 hodin a 15.00 – 17.00 hodin

Upozorňujeme, že úřední hodiny se mohou změnit s ohledem na mimořádná opatření vlády dle vývoje šíření koronaviru.

Mimo úřední hodiny je výdej parkovacích karet možný pouze po předchozí telefonní nebo e-mailové domluvě (kontaktní osoba: Chrástková Jana, tel.: 572 525 555, mobil 731 690 008, e-mail: jana.chrastkova@mesto-uh_cz)

Výdejní místo:

Odbor správy majetku města MěÚ Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště

Podmínky pro výdej parkovací karty:

Žadatel musí před vydáním parkovací karty předložit potřebné doklady a dokumenty dle pravidel pro vydání parkovací karty (platí i v případě, že žadatel již měl parkovací kartu v roce 2020) a uhradit cenu v souladu s platným ceníkem za stání silničních motorových vozidel na místních komunikacích v Uherském Hradišti.

Kartu je nutné osobně (v zastoupení) vyzvednout v uvedeném výdejním místě. Je možné předem zaslat žádost o vydání parkovací karty e-mailem. Na základě žádosti bude žadateli upřesněn termín vyzvednutí. V tomto případě žadatel dokládá potřebné doklady a dokumenty při vyzvednutí karty.