Výdej parkovacích karet na rok 2022

karty.jpg Vážení občané, informujeme vás, že od 1. 12. 2021 se v úřední hodiny vydávají parkovací karty.

Úřední hodiny jsou pondělí a středa: od 8:00 do 11:30 hod. a od 13:00 do 17:00 hod. (mimo středu 29. 12. 2021)

Mimo úřední hodiny je výdej parkovacích karet možný pouze po předchozí telefonní nebo e-mailové domluvě (kontaktní osoba: Chrástková Jana, tel.: 572 525 555, mobil 731 690 008, e-mail: jana.chrastkova@mesto-uh_cz)

Upozorňujeme, že s ohledem na epidemickou situaci a postupný vývoj proti epidemiologických  opatření může dojít ke změnám ve výdeji parkovacích karet.  Z tohoto důvodu doporučujeme sledovat aktuální informace k provozu městského úřadu na webových stránkách města.

Výdejní místo:

Odbor správy majetku města MěÚ Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště,

Podmínky pro výdej parkovací karty:

Žadatel musí před vydáním parkovací karty předložit potřebné doklady a dokumenty dle pravidel pro vydání parkovací karty (platí i v případě, že žadatel již měl parkovací kartu v roce 2021) a uhradit cenu v souladu s platným ceníkem za stání silničních motorových vozidel na místních komunikacích v Uherském Hradišti.

Kartu je nutné osobně (v zastoupení) vyzvednout v uvedeném výdejním místě. Je možné předem zaslat žádost o vydání parkovací karty e-mailem. Na základě žádosti bude žadateli upřesněn termín vyzvednutí. V tomto případě žadatel dokládá potřebné doklady a dokumenty při vyzvednutí karty.

Kontakty na odpovědnou osobu

Odbor správy majetku města
Oddělení správy komunikací, zeleně a ostatního majetku
Masarykovo nám. 19
686 01 Uherské Hradiště
Odpovědná osoba

Jana Chrástková

T: 572 525 555
M: 731 690 008
E: Jana.Chrastkova@mesto-uh_cz