Žádáme občany, aby k vyplnění žádostí pro vydání parkovacích karet přednostně využívali on-line komunikační kanály.
Vyplněnou žádost na předepsaném formuláři (https://www.mesto-uh.cz/formulare-parkovaci-karty) je nutné doručit v písemné podobě na
podatelnu Městského úřadu Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, nebo v elektronické podobě na adresu
(epodatelna@mesto-uhcz.).
Následně bude žádost zpracována a žadatel bude vyzván k vyzvednutí parkovací karty. Při vyzvednutí karty je nutné uhradit příslušnou částku dle platného ceníku (https://www.mesto-uh.cz/file/8064/download/) a u rezidentních karet doložit trvalý pobyt ve zpoplatněné zóně a vlastnický vztah k vozidlu dle stanovených pravidel (https://www.mesto-uh.cz/file/1900/download/).
Připravené karty bude možné vyzvednout v budově MěÚ na Masarykově náměstí na odboru správy majetku města pouze v úřední dny od 8:00 do 17:00 hod, v opodstatněných případech po telefonické domluvě i mimo ně (úřední hodiny se mohou změnit v důsledku opatření dle vývoje šíření koronaviru).