4. Základní informace k životní situaci
5. Kdo je oprávněn v této věci jednat
6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
- jméno a příjmení
- datum narození, popř. rodné číslo
- plnou adresu bydliště v zahraničí
V případě odhlášení vozidla na zahraniční právnickou nebo fyzickou podnikající osobu je nutno o této osobě uvést tyto údaje:
- název právnické nebo fyzické podnikající osoby
- identifikační číslo (IČ) právnické nebo podnikající fyzické osoby
- plnou adresu sídla právnické nebo podnikající fyzické osoby.
8. Na které instituci životní situaci řešit
Městský úřad Uherské Hradiště, odbor dopravních a správních agend, oddělení registru řidičů a vozidel (za železničním podjezdem, u nemocnice).
9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Městský úřad Uherské Hradiště
Odbor dopravních a správních agend
oddělení registru řidičů a vozidel
Revoluční 1023, 2. podlaží, dveře č. 219a, přepážky č. 1 a 5
Petr Škopík tel. 572 525 572
Úřední hodiny:
Po | 8.00 - | 17.00 |
St | 8.00 - | 17.00 |
Pá | 8.00 - | 12.00 |
Objednat se lze přes rezervační systém.
10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
Na úřadě předložte:
-
doklad totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas,doklad k povolenému pobytu na území ČR),
-
osvědčení o registraci vozidla,
-
technický průkaz vozidla,
-
protokol o evidenční kontrole, který není starší 30ti dnů.
Odevzdejte:
- všechny tabulky registrační značky vydané k vozidlu.
11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Žádost o vydání tabulky s registrační značkou na vývoz. Formulář je k dispozici na odloučeném pracovišti MěÚ Uherské Hradiště, Revoluční 1023 nebo na webových stránkách města.
12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Správní poplatky jsou stanoveny dle pol. 26, písm. c) a g) zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.
13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Žádost je možné vyřídit na počkání; v komplikovanějších případech se postupuje dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, kde je obvyklá lhůta vyřízení stanovena do 30 dnů.
14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
16. Elektronická služba, kterou lze využívat
Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.
17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
18. Jaké jsou související předpisy
19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Opravné prostředky jsou řešeny v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Sankce nejsou stanoveny.
21. Nejčastější dotazy
22. Další informace
23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
24. Související životní situace a návody, jak je řešit
Podáním žádosti o povolení přestavby.
25. Za správnost popisu odpovídá útvar
Městský úřad Uherské Hradiště, odbor dopravních a správních agend, oddělení registru řidičů a vozidel.
26. Kontaktní osoba
Veronika
Studničková
Referentka
Telefon:
572 525 577
Email:
Veronika.Studnickova@mesto-uhcz
Petra
Močičková
Referentka
Telefon:
572 525 574
Email:
Petra.Mocickova@mesto-uhcz
Hana
Homolková
DiS.
Referentka
Telefon:
572 525 575
Email:
Hana.Homolkova@mesto-uhcz
Bc. Alexandra
Beránková
Referentka
Telefon:
572 525 573
Email:
Alexandra.Berankova@mesto-uhcz
27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
01.01.2015
28. Popis byl naposledy aktualizován
22.09.2021
29. Datum konce platnosti popisu
Nestanoveno