Chci se objednat

Prostřednictvím aplikace rezervační systém, který pro Vás připravilo město Uherské Hradiště, se můžete objednat na úřad v termínu a čase, který Vám vyhovuje.

Jak si rezervovat termín a čas:

Objednávku začnete výběrem příslušné agendy, podle toho, co si potřebujete vyřídit.

  • jedna objednávka platí pouze pro jeden úkon (jedno vozidlo atd.),
  • vyberte požadovanou službu,
  • prostřednictvím kalendáře si zvolte termín, který je nabídnut k rezervaci,
  • v objednávkovém formuláři vyplňte potřebné údaje,
  • po korektní rezervaci se Vám zobrazí informace, kde bude uveden název služby, datum, hodina a PIN,
  • tyto informace si zapamatujte, zapište či vytiskněte a dostavte se v daný termín na příslušné pracoviště, informace Vám budou také zaslány na Vámi uvedený e-mail v objednávkovém formuláři,
  • pro podrobné informace kontaktujte příslušného pracovníka/ci.

Prostřednictvím aplikace se budete moci objednat k vyřízení žádosti týkající se agend osobních a cestovních dokladů, evidence vozidel, evidence řidičů, vydávání parkovacích karet a na oddělení registrace Živnostenského odboru.

Zájemci o rezervaci, kteří z nějakého důvodu nebudou schopni rezervaci provést sami, ji mohou provést prostřednictvím pracovníků na podatelně (Masarykovo nám. 19) či pracovníka konkrétního odboru. Pracovníci rezervaci provedou jeho jménem, nabídnou mu vhodný volný termín a po korektní rezervaci mu předají potřebné informace a kontaktní údaje, kam se dostavit k vyřízení.