Plánovaná odstávka infomačního systému městského úřadu

Budova radnice

Ve čtvrtek 1. 9. 2022 od 13.00 hod. proběhne plánovaná odstávka infomačního systému městského úřadu.

Vážení občané,

ve čtvrtek 1. 9. 2022 od 13.00 hod. proběhne plánovaná odstávka infomačního systému městského úřadu.

Z tohoto důvodu nebudou dostupné následující služby:

  • Kontaktní místo Czech POINT  (výpisy, autorizovaná konverze a další).
  • Vidimace a legalizace (ověřování podpisů a dokumentů).
  • Pravděpodobně nebude možné provést hotovostní ani bezhotovostní platbu za provedený úkon, místní a správní poplatek.
  • Ověřování úhrad místních a správních poplatků.
  • Portál občana města Uherské Hradiště bude mít omezenou funkčnost.

Nejpozději následující den, tj. v pátek 2. 9. 2022, by měla být obnovena plná funkčnost všech systémů. Naší snahou je omezit poskytované služby na co nejkratší dobu.

Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.

Zveřejněno dne: 12. červenec 2023. Aktualizováno: 4. leden 2024