Občané města mají nyní možnost nahlásit závady, nedostatky, poruchy ale i návrhy na vylepšení veřejného prostranství.
Stačí když ve svém webovém prohlížeči vyplní jednoduchý interaktivní formulář na adrese http://zlepsisvemesto.mesto-uh.cz.
Po otevření aplikace a zvolení možnosti "Přidat hlášení" lze lokalizovat konkrétní místo, přičemž polohu daného bodu je možno až do odeslání hlášení libovolně měnit.
Ve formuláři se postupně zadá kategorie závady, stručný popis, fotografie místa a e-mail (na který budou zasílány zprávy o průběhu řešení). Pro úspěšném odeslání je třeba opsat kontrolní kód a stisknout tlačítko "Odeslat".
Vložené hlášení bude v mapě viditelné až po jeho zpracování administrátory aplikace - stálou službou na Městské policii v Uherském Hradišti.
Hlášení prosím využívejte jen na závady a návrhy technického charakteru. Problémy související s dodržováním pořádku a podobné hlaste přímo na městskou policii (telefonní číslo 156).
Upozornění: v zájmu co nejefektivnějšího řešení nahlášených problémů Vás prosíme:
- o přesnou specifikaci požadavku
- v případě hlášení vady na veřejném osvětlení
- o uvedení konkrétního čísla sloupu veřejného osvětlení – ZDE.
Dále upozorňujeme, že budou zrušena veškerá hlášení obsahující hanlivé výrazy a neustále se opakující podněty, na které již byla zaslána ze strany města odpověď. Pro lepší komunikaci je vítáno do popisu hlášení uvést pravdivé jméno uživatele, který hlášení vkládá.
Všechna vložená, přijatá, vyřešená, zrušená a právě řešená hlášení si občané mohou zobrazit v aplikaci „Analýza hlášení závad“. V aplikaci lze vyfiltrovat dotaz, který se provádí nad všemi záznamy v aplikaci Zlepši své město nebo zjistit četnost hlášení v jednotlivých kategoriích. Občané od roku 2016 nahlásili přes 2900 případů, které jsou průběžně ukládány v databázi, aby šlo zpětně dohledat, zda se na daném místě závada (problém) opakuje.
Aplikace je součástí GIS města Uherské Hradiště - ZDE.