Vážení aktéři komunitního plánování,
obracíme se na Vás s prosbou o spolupráci, která je nezbytná pro zajištění, co nejkvalitnější nabídky sociálních služeb poskytovaných v našem regionu. Budeme proto rádi, pokud věnujete krátký čas úvahám nad svými současnými ale i budoucími potřebami, případně potřebami Vašich blízkých a budete je s námi sdíleli formou odpovědí na otázky v připravených Dotaznících. Každému tímto nabízíme jedinečnou příležitost vyjádřit se k nabídce sociálních služeb, sdělit nám své názory, zkušenosti a podněty.
A nyní už k informacím o samotném sběru nepokrytých potřeb.
Od 10.06.2024 do 07.07.2024 je možné se zapojit do sběru informací o nepokrytých potřebách na území Uherskohradišťska pro účely tvorby Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na Uherskohradišťsku 2025-2027 a případně Akčního plánu rozvoje sociálních služeb pro rok 2025.
Nashromážděné informace budou poté vyhodnoceny a zapracovány do kapitoly Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na Uherskohradišťsku 2025-2027. Informace od všech aktérů komunitního plánování jsou pro nás zásadní tak, aby strategický dokument vycházel z průsečíků všech dostupných informací, tzn. od veřejnosti, zástupců obcí, sociálních pracovníků obcí po linii sociální práce a od poskytovatelů sociálních služeb.
Nyní důležité informace k samotnému sběru informací o nepokrytých potřebách:
- Účastník sběru může být každý – občan, uživatel sociální služby, poskytovatel sociálních služeb, sociální pracovník po linii sociální práce na obci a zástupce za obec.
- Pro sběr informací o potřebách je nutné mít zřízen Google účet, tzn. e-mailovou adresu
- Sběr nově probíhá v on-line prostředí vyplněním dotazníku.
- Vyplněný a odeslaný dotazník je až do ukončení sběru, tj. do dne 07.07.2024, stále volně přístupný a korespondent se k jeho vyplňování může vracet a provádět v něm změny.
- Vyplněný dotazník je rovněž korespondentovi zaslán v uvedeném e-mailu v kopii.
- Dotazník je zcela anonymní.
- Každý z Dotazníků má jako poslední otázku možnost doplnění, to co se případně nepodařilo v Dotazníku podchytit.
- Odpovědi u otázek dotazníku jsou ve více variantách, tzn.:
- Povinná otázka, nelze odpověď přeskočit
- Možnost doplnění volnou větou
- Výběr 1 odpovědí z možností
- Vývěr více odpovědí z možností
- Po uplynutí časového rozmezí sběru budou Dotazníky uzamčeny a nebude možné je již vyplňovat, čímž bude sběr pro rok 2025 ukončen.
Zde si vyberte Dotazník dle toho, do které skupiny jako respondent patříte - PŘEHLED DOTAZNÍKŮ:
- Dotazník, který je určen pro veřejnost/občana nebo uživatele sociální služby. Tištěná verze Dotazníku pro veřejnost/občana bude v následujících dnech rovněž umístěn rovněž na Podatelně MěÚ Uherské Hradiště a taktéž na Odboru sociálních služeb MěÚ Uherské Hradišti, sídlící na ul. Protzkarova 33, ve 3. patře, kde Vám také případě potřeby s jeho vyplněním ochotně pomohou.
- Dotazník, který je určen zástupcům obcí
- Dotazník č. 1 - 13, který je určen pro poskytovatele sociálních služeb
- Dotazník - Potřeba č. 1
- Dotazník - Potřeba č. 2
- Dotazník - Potřeba č. 3
- Dotazník - Potřeba č. 4
- Dotazník - Potřeba č. 5
- Dotazník - Potřeba č. 6
- Dotazník - Potřeba č. 7
- Dotazník - Potřeba č. 8
- Dotazník - Potřeba č. 9
- Dotazník - Potřeba č. 10
- Dotazník - Potřeba č. 11
- Dotazník - Potřeba č. 1 2
- Dotazník - Potřeba č. 13
- Dotazník, který je určen pro sociální pracovníky po linii sociální práce na obcích
V případě dotazů k vyplňování dotazníků upřednostňujeme PÍSEMNOU FORMU a můžete kontaktovat Mgr. Martinu Strýčkovou, tel.: 572 525 775, email: martina [dot] stryckova [at] mesto-uh [dot] cz (martina[dot]stryckova[at]mesto-uh[dot]cz).
Děkujme za vstřícnost a spolupráci.