Výdej parkovacích karet na rok 2023

Vážení občané, informujeme vás o výdeji parkovacích karet na rok 2023.

Parkovací karty se vydávají od 05.12.2022 v úřední hodiny:

Pondělí a středa: od 8:00 do 11:30 hod. a od 13:00 do 17:00 hod.

Mimo úřední hodiny je výdej parkovacích karet možný pouze po předchozí telefonní nebo e-mailové domluvě (kontaktní osoba: Chrástková Jana, tel.: 572 525 555, mobil 731 690 008, e-mail: jana [dot] chrastkova [at] mesto-uh [dot] cz (jana[dot]chrastkova[at]mesto-uh[dot]cz))

Výdejní místo:

Odbor správy majetku města, Městský úřad Uherské Hradiště, Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště

Podmínky pro výdej parkovací karty:

Žadatel musí před vydáním parkovací karty předložit potřebné doklady a dokumenty dle pravidel pro vydání parkovací karty (platí i v případě, že žadatel již měl parkovací kartu v roce 2022) a uhradit cenu v souladu s platným ceníkem za stání silničních motorových vozidel na místních komunikacích v Uherském Hradišti.

Kartu je nutné osobně (v zastoupení) vyzvednout v uvedeném výdejním místě. Je možné předem zaslat žádost o vydání parkovací karty e-mailem. Na základě žádosti bude žadateli upřesněn termín vyzvednutí. V tomto případě žadatel dokládá potřebné doklady a dokumenty při vyzvednutí karty.

Zveřejněno dne: 24. červenec 2023. Aktualizováno: 25. říjen 2023

Kontakty na odpovědnou osobu

Odbor správy majetku města

Oddělení správy komunikací, zeleně a ostatního majetku

Masarykovo nám. 19
686 01 Uherské Hradiště

Odpovědná osoba

Jana Chrástková

T: 572 525 555
M: 731 690 008