Spot města a dárkové předměty bodovaly v soutěži cestovního ruchu

Spot města a dárkové předměty bodovaly v soutěži cestovního ruchu

Městské informační centrum a město Uherské Hradiště přivezli ze soutěže Turistpropag hned dvě ocenění. Druhé místo za sadu propagačních předmětů s motivy města a zvláštní cenu poroty udělenou Českou unií cestovního ruchu za propagační spot města.

V osmém ročníku soutěžní přehlídky turisticko propagačních materiálů Turistpropag uspěly hned dvě želízka v ohni, které do celorepublikové soutěže přihlásilo srdce Slovácka.

Spot města a dárkové předměty bodovaly v soutěži cestovního ruchu

Kolekci dárkových předmětů pro turisty, návštěvníky města nebo i pro obyvatele, kteří vyjíždí do zahraničí, v loňském roce představilo městské informační centrum společně s městem Uherské Hradiště. Sadu aktuálně tvoří hrnky, dva druhy bio čajů, kvalitní čokolády, čtyři pohlednice, tužky, zvonek, turistický deník, trička, ale i ponožky, které se staly v předvánočním čase doslova hitem. Na přípravě dárků s motivy města se podílela uherskohradišťská grafička Irena Jandová.

„Velmi mě těší, jak pozitivně na celou sadu reagují turisté a také sami obyvatelé města. Ocenění od odborníků v cestovním ruchu je pro nás dalším potvrzením, že jsme se vydali správným směrem,“ říká Pavlína Jagošová, místostarostka Uherského Hradiště a zároveň potvrzuje, že i v letošním roce se kolekce rozroste o novinky.

Spot města a dárkové předměty bodovaly v soutěži cestovního ruchu

Zvláštní cenu poroty udělenou Českou unií cestovního ruchu získal spot „Mám tě rád jako… Uherské Hradiště“. Zabodoval mezi dvaceti spoty, které byly v roce 2022 uvedeny napříč celou Českou republikou. Za filmovým zpracováním stojí režisér a kameraman Jaromír Šallé. Spot představuje Uherské Hradiště jako skvělou destinaci k trávení dovolené a k efektivnímu využití volného času, který je možno prožít mnoha různými způsoby.

„Prezentace v cestovním ruchu se v posledních letech výrazně mění. Kvalitní spot, který dokáže motivovat turisty k návštěvě konkrétního místa, je dnes prakticky nutností. Svědčí o tom vysoká konkurence v soutěži, ale i pozitivní reakce těch, kteří se pro dovolenou v našem městě na základě zhlédnutí spotu rozhodnou,“ potvrzuje starosta Stanislav Blaha.

Spot města a dárkové předměty bodovaly v soutěži cestovního ruchu

Z pohledu cestovního ruchu patří Uherské Hradiště k oblíbeným místům dovolené. Příjemná atmosféra města, srdečnost místních obyvatel, klima jihovýchodní Moravy a spousta volnočasových možností jsou skvělým předpokladem pro to, aby se zde turisté cítili skvěle a rádi se sem vraceli.

Spot města a dárkové předměty bodovaly v soutěži cestovního ruchu

 

Zveřejněno dne: 14. duben 2023. Aktualizováno: 9. leden 2024